Методика вивчення додавання і віднімання в межах 20 |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ОБЧИСЛЮВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Сутність компетентнісного підходу в навчанні математики 1.2. Обчислювальна діяльність як складова предметно-математичної компетентності молодшого школяра РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ В МЕЖАХ 20 2.1. Методика вивчення додавання і віднімання в межах 20 2.2. Прийоми попередження та усунення помилок учнів в контексті проблеми дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 46 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |