Формування в учнів початкової школи вміння використовувати різні одиниці вимірювання величин у процесі розв'язування практично-зорієнтованих задач (2) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ВЕЛИЧИН В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 1.1. Історичний шлях розвитку поняття величини 1.2. Роль і місце теорії величин у початковому курсі математики РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ВМІННЯ ВИКОРИСТОВУВАТИ РІЗНІ ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ВЕЛИЧИН У ПРОЦЕСІ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ПРАКТИЧНО-ЗОРІЄНТОВАНИХ ЗАДАЧ 2.1. Загальні характерні властивості величин у контексті їх вивчення у початковій школі 2.2. Етапи роботи з величинами в початкових класах в умовах НУШ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |