top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Курсові arrow Методика викладання математики arrow Формування в учнів початкової школи вміння використовувати різні одиниці вимірювання величин у процесі розв'язування практично-зорієнтованих задач (2)
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Формування в учнів початкової школи вміння використовувати різні одиниці вимірювання величин у процесі розв'язування практично-зорієнтованих задач (2)

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ВЕЛИЧИН В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

1.1. Історичний шлях розвитку поняття величини

1.2. Роль і місце теорії величин у початковому курсі математики

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ВМІННЯ ВИКОРИСТОВУВАТИ РІЗНІ ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ВЕЛИЧИН У ПРОЦЕСІ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ПРАКТИЧНО-ЗОРІЄНТОВАНИХ ЗАДАЧ

2.1. Загальні характерні властивості величин у контексті їх вивчення у початковій школі

2.2. Етапи роботи з величинами в початкових класах в умовах НУШ

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 54

Курсові роботи з Методики викладання математики

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ

>>> ВІДГУКИ <<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024