Масовість та унікальність у формуванні сучасних бізнес-стратегій |
Зміст ВСТУП Розділ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ 1.1. Поняття бізнес-стратегії, її сутність і характеристика у різноманітних наукових підходах 1.2. Значення та роль бізнес-стратегії у діяльності підприємства Висновки до розділу 1 Розділ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА МАСОВОСТІ ТА УНІКАЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ СУЧАСНИХ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ 2.1. Матриця бізнес-стратегій підприємства: обґрунтування загальних стратегій та методика їх вибору 2.2. Практичні аспекти реалізації бізнес-стратегії на прикладі торговельного підприємства Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 44 Курсові роботи з Економічних наук |
< Попередня | Наступна > |
---|