top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Масовість та унікальність у формуванні сучасних бізнес-стратегій

Зміст

ВСТУП

Розділ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ

1.1. Поняття бізнес-стратегії, її сутність і характеристика у різноманітних наукових підходах

1.2. Значення та роль бізнес-стратегії у діяльності підприємства

Висновки до розділу 1

Розділ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА МАСОВОСТІ ТА УНІКАЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ СУЧАСНИХ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ

2.1. Матриця бізнес-стратегій підприємства: обґрунтування загальних стратегій та методика їх вибору

2.2. Практичні аспекти реалізації бізнес-стратегії на прикладі торговельного підприємства

Висновки до розділу 2

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Загальна кількість сторінок - 44

Курсові роботи з Економічних наук

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025