Формування ключових умінь ХХІ ст. на уроках історії (з власного досвіду) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ УМІНЬ ХХІ СТ. НА УРОКАХ ІСТОРІЇ 1.1. Наукові підходи до проблеми розвитку критичного мислення учнів 1.2. Чинники розвитку критичного мислення школярів РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ 2.1. Реалізація пошуково-дослідницької роботи на уроках історії як ефективна умова розвитку критичного мислення учнів 2.2. Методичні рекомендації з проблеми створення сприятливих умов для розвитку критичного мислення учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 37 Курсові роботи з Методики викладання історії |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |