Особливості логокорекційної роботи з дитиною-ринолаліком у ранньому віці |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ЛОГОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ-РИНОЛАЛІКАМИ У РАННЬОМУ ВІЦІ 1.1. Стан проблеми на сучасному етапі розвитку корекційної педагогіки та спеціальної психології 1.2. Психолого-педагогічна характеристика дітей раннього віку з ринолалією 1.3. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми-ринолаліками в умовах ЗДО Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ЛОГОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ-РИНОЛАЛІКАМИ У РАННЬОМУ ВІЦІ 2.1. Діагностика наявного рівня розвитку мовлення дітей із ринолалією 2.2. Методика корекційно-розвивальної роботи з дітьми-ринолаліками раннього віку 2.3. Аналіз результатів дослідження Висновки до розділу 2 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 60 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|