Формування гендерної ідентичності дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ 1.1. Проблема гендерного виховання дошкільників у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості розвитку гендерної свідомості у дітей дошкільного віку 1.3. Художня література як засіб гендерного виховання дітей дошкільного віку Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ 2.1. Діагностичні методики на вивчення наявного рівня розвитку гендерно-рольових уявлень дошкільників 2.2. Система роботи з формування гендерної ідентичності старших дошкільників засобами художньої літератури Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|