Формування монологічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ 1.1. Наукові підходи до проблеми загального недорозвинення мовлення у дошкільників 1.2. Психологічна характеристика дітей із ЗНМ 1.3. Педагогічні умови формування монологічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗНМ 2.1. Стан сформованості монологічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ 2.2. Система роботи з розвитку монологічного мовлення у дошкільників 2.3. Діагностика результативності запропонованої методики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 39 Курсові роботи з Дефектології та логопедії |
< Попередня | Наступна > |
---|