Спільна робота учителя-логопеда, батьків та вихователя з корекції мовленнєвих порушень у дітей |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СПІЛЬНОЇ РОБОТИ ЗДО ТА СІМ'Ї З КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Особливості взаємодії учителя-логопеда та вихователя з батьками дітей, які відвідують групу компенсуючого типу для дітей із порушеннями мовлення РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З КОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ 2.1. Діагностика наявного рівня розвитку мовлення дітей із ЗНМ 2.2. Система роботи з формування виразності мовлення у дітей 2.3. Результати формувального експерименту: порівняльний аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 36 Курсові роботи з Дефектології та логопедії |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |