Розвиток розуміння творчих розповідей у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ |
Зміст Вступ Розділ 1. Теоретичні основи розвитку розуміння творчих розповідей у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ 1.1. Наукові підходи до проблеми розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку 1.2. Особливості розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку із ФФНМ 1.3. Освітня сфера як простір розвитку розуміння творчих розповідей у дітей із ФФНМ РОЗДІЛ 2. Дослідно-експериментальна робота з розвитку розуміння творчих розповідей у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ 2.1. Стан сформованості зв'язного мовлення у старших дошкільників із ФФНМ 2.2. Педагогічні умови розвитку розуміння творчих розповідей у дітей із ФФНМ 2.3. Результати дослідно-експериментального дослідження Висновки Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 55 Курсові роботи з Дефектології та логопедії |
< Попередня | Наступна > |
---|