Особливості формування граматичної сторони мовлення у дітей із тяжкими порушеннями мовлення |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Характеристика мовленнєвого розвитку дітей із ТПМ РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ТПМ 2.1. Діагностика наявного рівня граматичної сторони мовлення дітей із ринолалією 2.2. Методика логопедичної роботи з корекції граматичної сторони мовлення дітей із ТПМ 2.3. Діагностика результативності запропонованої методики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 46 Курсові роботи з Дефектології та логопедії |
< Попередня | Наступна > |
---|