Особливості розвитку діалогічного мовлення дітей дошкільного віку із ЗНМ |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ 1.1. Наукові підходи до проблеми загального недорозвинення мовлення у дошкільників 1.2. Психологічна характеристика дітей із ЗНМ 1.3. Особливості розвитку діалогічного мовлення дітей дошкільного віку із ЗНМ РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ 2.1. Стан сформованості діалогічного мовлення у дітей із ЗНМ 2.2. Система роботи з розвитку діалогічного мовлення дітей дошкільного віку із ЗНМ 2.3. Аналіз результатів дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 43 Курсові роботи з Дефектології та логопедії |
< Попередня | Наступна > |
---|