Особливості підготовки до навчання грамоти дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ ДО НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ 1.1. Поняття грамоти, її значення в навчанні дітей 1.2. Лінгвістичні основи методики навчання елементів грамоти дітей дошкільного віку 1.3. Система роботи з навчання дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку основам грамоти РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ 2.1. Стан сформованості мовленнєвої готовності до навчання грамоти дітей старшого дошкільного віку із ТПМ 2.2. Корекційно-розвивальна програма з розвитку мовлення дошкільників 2.3. Результати дослідно-експериментальної роботи: порівняльний аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 43 Курсові роботи з Дефектології та логопедії |
< Попередня | Наступна > |
---|