top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Особливості підготовки до навчання грамоти дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ ДО НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ

1.1. Поняття грамоти, її значення в навчанні дітей

1.2. Лінгвістичні основи методики навчання елементів грамоти дітей дошкільного віку

1.3. Система роботи з навчання дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку основам грамоти

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ

2.1. Стан сформованості мовленнєвої готовності до навчання грамоти дітей старшого дошкільного віку із ТПМ

2.2. Корекційно-розвивальна програма з розвитку мовлення дошкільників

2.3. Результати дослідно-експериментальної роботи: порівняльний аналіз

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 43

Курсові роботи з Дефектології та логопедії

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025