Особливості методики трудового виховання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ 1.1. Сучасні наукові підходи до трудового виховання дітей дошкільного віку 1.2. Роль праці у вихованні особистості дитини, її види та форми організації 1.3. Методика трудового виховання дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах ЗДО Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ ПРАЦІ У ПРИРОДІ 2.1. Діагностика наявного рівня ціннісного ставлення до праці у дошкільників 2.2. Реалізація методики щодо виховання працелюбності у дітей з мовленнєвими порушеннями засобами праці в природі 2.3. Аналіз результатів здійсненого експериментального дослідження Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з Дефектології та логопедії |
< Попередня | Наступна > |
---|