Особливості використання системи ігор і вправ у корекційній роботі з дітьми дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗНМ 1.1. Наукові підходи до проблеми загального недорозвинення мовлення у дошкільників 1.2. Психологічна характеристика дітей із ЗНМ РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ІГОР І ВПРАВ У КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ 2.1. Педагогічні умови розвитку зв'язного мовлення дітей із ЗНМ засобами дидактичних ігор і вправ 2.2. Методичні рекомендації з проблеми використання системи ігор і вправ у корекційній роботі з дітьми дошкільного віку із ЗНМ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 39 Курсові роботи з Дефектології та логопедії |
< Попередня | Наступна > |
---|