Інноваційні технології на уроках української мови та літературного читання в спеціальній школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Характеристика мовленнєвого розвитку дітей із ТПМ РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ 2.1. Методика використання сучасних інноваційних технологій на уроках української мови 2.2. Навчання навичок виразного читання у школярів із ТПМ засобами інноваційних технологій ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 45 Курсові роботи з Дефектології та логопедії |
< Попередня | Наступна > |
---|