Вокалотерапія як засіб подолання закритої органічної ринолалії у дітей старшого дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОДОЛАННЯ ЗАКРИТОЇ РИНОЛАЛІЇ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ВОКАЛОТЕРАПІЇ 1.1. Наукові підходи до проблеми корекції відхилень мовленнєвого розвитку у дітей з ринолалією 1.2. Характеристика порушень мовлення дітей з ринолалією 1.3. Значення вокалотерапії у подоланні закритої органічної ринолалії у дітей старшого дошкільного віку Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ КОРЕКЦІЇ ЗАКРИТОЇ РИНОЛАЛІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ВОКАЛОТЕРАПІЇ 2.1. Діагностика наявного рівня просодичної сторони мовлення дітей із ринолалією 2.2. Система роботи з подолання закритої органічної ринолалії у старших дошкільників засобами вокалотерапії 2.3. Аналіз результатів дослідження Висновки до розділу 2 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 56 Курсові роботи з Дефектології та логопедії |
< Попередня | Наступна > |
---|