top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Використання народних рухливих ігор у корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями психофізичного розвитку

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ У СИСТЕМІ КОРЕКЦІЙНОЇ ОСВІТИ

1.1. Стан проблеми на сучасному етапі розвитку корекційної педагогіки та спеціальної психології

1.2. Психолого-педагогічна характеристика дітей з порушеннями психофізичного розвитку

1.3. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми-ринолаліками в умовах ЗДО

РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНИХ РУХЛИВИХ ІГОР У КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ

2.1. Діагностика наявного рівня розвитку мовлення дітей із ринолалією

2.2. Методика корекційно-розвивальної роботи з дітьми-ринолаліками

2.3. Аналіз результатів дослідження

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Загальна кількість сторінок - 39

Курсові роботи з Дефектології та логопедії

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025