Використання народних рухливих ігор у корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями психофізичного розвитку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ У СИСТЕМІ КОРЕКЦІЙНОЇ ОСВІТИ 1.1. Стан проблеми на сучасному етапі розвитку корекційної педагогіки та спеціальної психології 1.2. Психолого-педагогічна характеристика дітей з порушеннями психофізичного розвитку 1.3. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми-ринолаліками в умовах ЗДО РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНИХ РУХЛИВИХ ІГОР У КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ 2.1. Діагностика наявного рівня розвитку мовлення дітей із ринолалією 2.2. Методика корекційно-розвивальної роботи з дітьми-ринолаліками 2.3. Аналіз результатів дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 39 Курсові роботи з Дефектології та логопедії |
< Попередня | Наступна > |
---|