Використання засобів музикотерапії в процесі занять в інклюзивних групах ЗДО |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ МУЗИКОТЕРАПІЇ В ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ЗДО 1.1. Наукові підходи до проблеми визначення сутності поняття «музикотерапія» 1.2. Музикотерапія як варіативна складова музичного виховання дошкільників в умовах інклюзивного навчання 1.3. Особливості терапевтичного впливу музикотерапії на дошкільників РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ МУЗИКОТЕРАПІЇ В ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ЗДО 3.1. Аналіз результатів дослідження 3.2. Рекомендації щодо подолання тривожності у дошкільників засобами музикотерапії в умовах інклюзивного навчання ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 58 Курсові роботи з Дефектології та логопедії |
< Попередня | Наступна > |
---|