top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Розвиток навичок усного мовлення учнів початкової школи на уроках української мови засобами сторітелінгу

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ НАВИЧОК УСНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗАСОБОМ СТОРІТЕЛІНГУ

1.1. Наукові підходи до проблеми формування усного мовлення учнів початкової школи

1.2. Сторітелінг як засіб ефективної організації мовленнєвої діяльності молодших школярів у процесі вивчення української мови

Висновок до розділу 1

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ УСНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗАСОБОМ СТОРІТЕЛІНГУ

2.1. Наявний рівень сформованості умінь і навичок молодших школярів складати усні висловлювання

2.2. Особливості використання різних видів сторітелінгу на уроках української мови в початкових класах

2.3. Методичні рекомендації з організації мовленнєвої діяльності учнів на уроках української мови засобом сторітелінгу

Висновок до розділу 2

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 48

Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025