Розвиток навичок усного мовлення учнів початкової школи на уроках української мови засобами сторітелінгу |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ НАВИЧОК УСНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗАСОБОМ СТОРІТЕЛІНГУ 1.1. Наукові підходи до проблеми формування усного мовлення учнів початкової школи 1.2. Сторітелінг як засіб ефективної організації мовленнєвої діяльності молодших школярів у процесі вивчення української мови Висновок до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ УСНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗАСОБОМ СТОРІТЕЛІНГУ 2.1. Наявний рівень сформованості умінь і навичок молодших школярів складати усні висловлювання 2.2. Особливості використання різних видів сторітелінгу на уроках української мови в початкових класах 2.3. Методичні рекомендації з організації мовленнєвої діяльності учнів на уроках української мови засобом сторітелінгу Висновок до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|