Основи формування медіаграмотності молодших школярів на уроках мовно-літературної галузі |
Зміст ВСТУП Розділ 1. Теоретичні засади розвитку медіаграмотності здобувачів початкової освіти 1.1. Медіаосвіта в Україні особливості впровадження в умовах НУШ 1.2. Основи медіаграмотності у початковій школі: аналіз навчальної програми 1.3. Критичне мислення як ключова компетенція медіаграмотності Розділ 2. Формування медіаграмотності молодших школярів на уроках української мови 2.1. Реалізація змістової лінії "Досліджуємо медіа" на уроках мовно-літературної освітньої галузі 2.2. Медіаграмотність як ефективний засіб формування комунікативної компетентності здобувачів початкової освіти 2.3. Шляхи формування навичок інфомедійної грамотності молодших школярів у сучасному освітньому середовищі (на уроках української мови) ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 55 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|