Вивчення частин мови в початкових класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ЧАСТИН МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 1.1. Наукові підходи до проблеми вивчення частин мови в початкових класах 1.2. Вивчення частин мови як необхідна умова розвитку комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЧАСТИН МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Характеристика етапів формування граматичного поняття «частини мови» у молодших школярів 2.2. Вправи для розвитку в учнів загальномовленнєвих, комунікативних і текстотворчих умінь під час вивчення частин мови 2.3. Методичні рекомендації щодо використання пізнавальних завдань у процесі вивчення частин мови в початкових класах Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 60 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|