Культурно-освітнє середовище як джерело художньо-естетичного розвитку дитини |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ДИТИНИ В СУЧАСНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 1.1. Наукові підходи до визначення сутності поняття "культурно-освітнє середовище" 1.2. Значення культурно-освітнього середовища у художньо-естетичному розвитку учнів РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА СТВОРЕННЯ КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ЕФЕКТИВНА УМОВА ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ 2.1. Організація навчально-творчої діяльності на уроках образотворчого мистецтва 2.2. Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності як засіб художньо-естетичного розвитку молодших школярів 2.3. Експериментальне дослідження особливостей ставлення молодших школярів до образотворчого мистецтва ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 57 Курсові роботи з Методики викладання образотворчого мистецтва |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |