Формування у молодших школярів самостійності і відповідальності засобами групи продовженого дня |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ САМОСТІЙНОСТІ І ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В УМОВАХ ГПД 1.1. Наукові підходи до проблеми виховання самостійності і відповідальності у молодших школярів 1.2. Значення самопідготовки в режимі роботи ГПД у формуванні в учнів самостійності і відповідальності РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ САМОСТІЙНОСТІ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В ГПД 2.1. Діагностика сучасного стану сформованості про моральні норми у дітей молодшого шкільного віку 2.2. Педагогічні умови формування у молодших школярів самостійності і відповідальності в умовах ГПД 2.3. Аналіз результатів формувального дослідження та методичні рекомендації ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Організації роботи вихователя групи продовженого дня |
< Попередня | Наступна > |
---|