Формування основ рефлексивних умінь дітей старшого дошкільного віку в ЗДО |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ РЕФЛЕКСИВНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ЗДО 1.1. Наукові підходи до проблеми формування рефлексії у дошкільників 1.2. Вікові особливості розвитку рефлексивної свідомості старших дошкільників Висновок до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ОСНОВ РЕФЛЕКСИВНИХ УМІНЬ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 2.1. Вивчення наявного рівня сформованості «Я-концепції» дітей старшого дошкільного віку 2.2. Моделювання процесу формування позитивної «Я-концепції» старшого дошкільника 2.3. Діагностика результативності запропонованої методики Висновок до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |