Теорії та методики формування елементарних математичних уявлень |
Зміст 1. Логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку (30 балів) А. Основні складові логіко-математичного розвитку дитини (5 балів) В. Формування логічного мислення дошкільників, основні види логічних вправ (10 балів) С. Формування логіко-математичної компетентності дошкільників, основні компоненти та їх зміст (15 балів) 2. Забезпечення наступності навчання математики між ЗДО і початковою школою. Показники готовності дітей до засвоєння математики в школі (30 балів) А. Проблема адаптації дитини до шкільної організації навчання математики (5 балів) В. Показники компетентності випускника дошкільного закладу з математики за чинними програмами (10 балів) С. Наступність у змісті, методах та формах навчання математики у дитячому садку і школі (15 балів) 3. Засоби навчання математики (30 балів) А. Визначення засобів навчання елементів математики. Навести приклади (5 балів) В. Основні види засобів наочності. Вимоги до використання наочного матеріалу (10 балів) С. Технічні засоби наочності, їх позитивні та негативні сторони (15 балів) СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 25 Реферати з ФЕМУ |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі реферати є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість рефератів, що викладені на сайті - 200 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |