Інформаційно-аналітична продукція та її можливості у забезпеченні користувачів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ БІБЛІОТЕК ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ФЕНОМЕН 1.1. Наукові підходи до інформаційно-аналітичної діяльності бібліотек 1.2. Види інформаційно-аналітичної продукції РОЗДІЛ 2. ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ПРОДУКЦІЯ ТА ЇЇ МОЖЛИВОСТІ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОРИСТУВАЧІВ 2.1. Інформаційно-аналітична продукція наукових бібліотек у системі задоволення інформаційних потреб користувачів 2.2. Бібліотечний інформаційно-аналітичний продукт як чинник вдосконалення дистанційного інтернет-обслуговування ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 39 Курсові роботи з Бібліотекознавства |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |