Проблемне навчання на уроках української мови в початкових класах |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретико – методологічні основи проблемного навчання 1.1. Проблемний підхід у навчанні в науковій теорії та шкільній практиці 1.2. Сутність понять проблемного підходу в навчанні, проблемного навчання та проблемної ситуації 1.3. Форми і методи проблемного навчання Розділ ІІ. Проблемне навчання на уроках української мови в початкових класах 2.1. Пізнавальні інтереси та їх вікові прояви у молодших школярів 2.2. Особливості застосування проблемного навчання у початковій школі 2.3. Особливості організації навчальної діяльності на оптимальному рівні розвитку учнів. Проблемний підхід у навчанні з метою активізації пізнавальних інтересів учнів Підсумок Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 55 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|