Емоційне переживання музичного образу як засіб розвитку емпатійності учнів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ 1.1. Музичне сприймання школярів як психолого-педагогічна проблема 1.2. Педагогічне керування музичним сприйманням на уроці музичного мистецтва Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЕМПАТІЙНОСТІ УЧНІВ ЗАСОБАМИ АНАЛІЗУ МУЗИЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА 2.1. Художньо-педагогічне спілкування як метод керування музичним сприйманням школярів 2.2. Методика проведення художньо-педагогічного аналізу музичних творів на уроках музичного мистецтва Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 45 Курсові роботи з Методики викладання музичного мистецтва |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |