Особливості формування понять про число у дітей старшого дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТЬ ПРО ЧИСЛО У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Логіко – математичний розвиток дітей дошкільного віку як наукова проблема 1.2. Значення та завдання формування уявлень про число та лічбу у дітей дошкільного віку РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНИЦЬКО – ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ЧИСЛО У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Виявлення рівнів сформованості уявлень про число у дітей старшого дошкільного віку 2.2. Система роботи з формування уявлень про число у дітей старшого дошкільного віку 2.3. Аналіз результатів дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 43
Курсові роботи з ФЕМУ |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |