Особливості кількісних уявлень старших дошкільників за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КІЛЬКІСНИХ УЯВЛЕНЬ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ІКТ 1.1. Логіко – математичний розвиток дітей дошкільного віку як наукова проблема 1.2. Значення та завдання формування уявлень про число та лічбу у дітей дошкільного віку 1.3. ІКТ як засіб формування кількісних уявлень у старших дошкільників РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО- ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ КІЛЬКІСНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІКТ 2.1. Виявлення рівнів сформованості уявлень про число у дітей старшого дошкільного віку 2.2. Система роботи з формування уявлень про число у дітей старшого дошкільного віку засобами ІКТ 2.3. Діагностика результативності запропонованої методики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 43 Курсові роботи з ФЕМУ |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |