Особливості вимірювальної діяльності старших дошкільників |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ У ДОШКІЛЬНИКІВ ПРО ВЕЛИЧИНУ ТА ЇЇ ВИМІРЮВАННЯ 1.1. Вимірювальна діяльність старших дошкільників як психолого-педагогічна проблема 1.2. Загальна характеристика вимірювальної діяльності 1.3. Методика навчання старших дошкільників вимірюванню умовними мірками РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ 2.1. Діагностика наявного рівня вимірювальних умінь у дітей старшого дошкільного віку 2.2. Результати дослідження та їх аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 43 Курсові роботи з ФЕМУ |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |