Вплив дидактичних ігор на формування природничо-математичних уявлень у дітей дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 1.1. Теоретичні аспекти проблеми формування природничо-математичних уявлень дітей дошкільного віку 1.2. Дидактичні ігри як засіб формування природничо-математичних уявлень старших дошкільників Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ФОРМУВАННІ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 2.1. Стан досліджуваної проблеми у практиці сучасних закладів дошкільної освіти 2.2. Методичні рекомендації для вихователів щодо формування природничо-математичних уявлень дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 42 Курсові роботи з ФЕМУ |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |