Використання проєктних технологій на уроках математики як засіб підвищення розумової активності учнів (2) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 1.1. Психолого-педагогічні основи використання проєктних технологій на уроках математики 1.2. Завдання, роль і зміст проєктних технологій на уроках математики 1.3. Теоретичні основи використання проєктних технологій на уроках математики РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ РОЗУМОВОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ 2.1. Передовий педагогічний досвід використання проєктних технологій на уроках математики 2.2. Педагогічний експеримент та аналіз його результатів 2.3. Методичні рекомендації щодо використання проєктних технологій на уроках математики як засобу підвищення розумової активності учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 44
Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |