top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Формування комунікативної компетентності в умовах інклюзивного навчання дітей з порушеннями мовлення

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ

1.1. Наукові підходи до проблеми мовленнєвої патології

1.2. Психологічні особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку із ЗНМ

1.3. Педагогічні умови формування комунікативної компетентності дітей із вадами мовлення в умовах інклюзивного навчання

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ВАДАМИ МОВЛЕННЯ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

2.1. Діагностика наявного стану сформованості зв'язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ

2.2. Система роботи з розвитку зв'язного мовлення дошкільників в умовах інклюзивного навчання

2.3. Результати формувального експерименту: порівняльний аналіз

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 51

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025