Формування інтересу до уроків математики в учнів допоміжної школи |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ 1.1. Визначення поняття "розумова відсталість" та її класифікація за МКХ-10 1.2. Корекційний вплив формування математичних навичок на пізнавальну сферу розумово відсталих учнів РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ДО УРОКІВ МАТЕМАТИКИ В УЧНІВ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ 2.1. Використання наочності на уроках математики як ефективна умова розвитку пізнавальної активності учнів 2.2. Особливості використання ігрових технологій у навчанні математики дітей із порушенням інтелекту 2.3. Навчання математики дітей з вадами інтелекту на засадах інтеракції ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|