top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Курсові arrow Дефектологія та логопедія arrow Формування інтересу до уроків математики в учнів допоміжної школи
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Формування інтересу до уроків математики в учнів допоміжної школи

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ

1.1. Визначення поняття "розумова відсталість" та її класифікація за МКХ-10

1.2. Корекційний вплив формування математичних навичок на пізнавальну сферу розумово відсталих учнів

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ДО УРОКІВ МАТЕМАТИКИ В УЧНІВ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ

2.1. Використання наочності на уроках математики як ефективна умова розвитку пізнавальної активності учнів

2.2. Особливості використання ігрових технологій у навчанні математики дітей із порушенням інтелекту

2.3. Навчання математики дітей з вадами інтелекту на засадах інтеракції

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 53

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ

>>> ВІДГУКИ <<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024