Формування активного словника у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОГО СЛОВНИКА У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ ІІІ РІВНЯ 1.1. Наукові підходи до проблеми загального недорозвинення мовлення у дошкільників 1.2. Психологічна характеристика дітей із ЗНМ 1.3. Педагогічні умови формування активного словника у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ АКТИВНОГО СЛОВНИКА У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗНМ ІІІ РІВНЯ 2.1. Стан сформованості активного словника у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня 2.2. Система роботи з розвитку лексичної сторони мовлення у дошкільників 2.3. Діагностика результативності запропонованої методики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 40 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |