Рухливі ігри як засіб розвитку мовлення дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Основні форми і види порушень мовленнєвого розвитку Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ РУХЛИВИХ ІГОР 2.1. Роль ігрової діяльності в дитячому віці та її вплив на процес корекції порушень мовленнєвого розвитку 2.2. Особливості використання рухливих ігор в корекційно-розвивальній роботі в групах компенсуючого типу для дітей із порушеннями мовлення в ЗДО Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 41 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|