top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Подолання дисграфії та дислексії у молодших школярів з ФФНМ на уроках української мови

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕННЯ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ФФНМ

1.1. Сучасні наукові підходи до вивчення дитячої дисграфії та дислексії

1.2. Фактори, що вливають на виникнення труднощів та порушень формування писемного мовлення у молодших школярів з ФФНМ

РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФФНМ

2.1. Симптомологічний підхід до діагностики дисграфій у молодших школярів з ФФНМ

2.2. Методика подолання дисграфії та дислексії у молодших школярів з ФФНМ на уроках української мови

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 45

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025