Особливості логопедичної роботи по подоланню недоліків порушення голосу дітей із ДЦП |
Зміст ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ ПО ПОДОЛАННЮ НЕДОЛІКІВ ПОРУШЕННЯ ГОЛОСУ У ДІТЕЙ З ДЦП 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Звукова культура мовлення як компонент комунікативної діяльності дітей із дитячим церебральним паралічем 1.3. Особливості логопедичної роботи з формування звукової культури мовлення в дітей із ДЦП РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КОРЕКЦІЇ НЕДОЛІКІВ ПОРУШЕННЯ ГОЛОСУ У ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ДЦП 2.1. Діагностика наявного рівня просодичної сторони мовлення дітей із ринолалією 2.2. Методика логопедичної роботи з корекції просодичної сторони мовлення дітей із ДЦП 2.3. Результати формуючого експерименту: порівняльний аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 41 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|