Особливості логопедичної роботи з дітьми із ЗПР |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ІЗ ЗПР 1.1. Мовленнєвий розвиток як складова загальної готовності дитини до навчання у школі 1.2. Проблема мовленнєвої готовності як необхідної умови успішної адаптації дітей із ЗПР до навчання в школі 1.3. Особливості корекційної роботи щодо подолання мовленнєвих порушень у дітей із ЗПР РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ІЗ ЗПР 2.1. Стан сформованості мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗПР 2.2. Корекційно-розвивальна програма з розвитку мовлення дітей 2.3. Діагностика результативності запропонованої методики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 41 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|