Особливості діагностики порушень психічного розвитку у дітей із ТПМ |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Основні форми і види порушень мовленнєвого розвитку Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОРУШЕНЬ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ У ДІТЕЙ ІЗ ТПМ 2.1. Діагностика наявного рівня просодичної сторони мовлення дітей із ринолалією 2.2. Методика логопедичної роботи з корекції просодичної сторони мовлення дітей із ТПМ 2.3. Діагностика результативності запропонованої методики Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 39 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|