Організація логопедичної роботи в ЗДО |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 1.1. Наукові підходи до класифікації мовленнєвих вад 1.2. Характеристика порушень мовленнєвого розвитку у дітей 1.3. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми із порушеннями мовлення в умовах ЗДО РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ В ЗДО 2.1. Дослідження наявного рівня сформованості мовлення старших дошкільників 2.2. Корекційно-розвивальна робота з розвитку зв'язного мовлення дошкільників засобами дидактичних ігор 2.3. Діагностика результативності запропонованої логопедичної роботи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|