Організація дозвілля дітей з особливими освітніми потребами в умовах навчально-реабілітаційних центрів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОЗВІЛЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЯК АКТУАЛЬНА ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 1.1. Особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в Україні 1.2. Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та її врахування під час організації дозвілля в навчально-реабілітаційних центрах РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ЦЕНТРІВ 2.1. Значення та завдання соціальної роботи в організації дозвіллєвої реабілітації дітей з ООП 2.2. Практичні аспекти організації дозвілля дітей з особливими освітніми потребами в умовах навчально-реабілітаційних центрів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|