Казка як засіб розвитку творчості у дітей з особливими освітніми потребами |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 1.1. Проблема розвитку творчого потенціалу дітей з ООП у різноманітних наукових підходах 1.2. Психолого-педагогічні передумови розвитку творчості у дітей з ООП Висновок до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЗАСОБАМИ КАЗОК 2.1. Казка як засіб розвитку творчості дітей з ООП 2.2. Система роботи з розвитку творчості дітей ООП засобами казок Висновок до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 47 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|