Особливості розвитку образної пам'яті у дітей старшого дошкільного віку |
Зміст Вступ Розділ 1. Науково-теоретичні засади розвитку пам'яті у дітей старшого дошкільного віку 1.1. Проблема розвитку пам’яті дошкільників у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості розвитку пам’яті у дітей старшого дошкільного віку Розділ 2. Шляхи розвитку образної пам'яті у дітей старшого дошкільного віку 2.1. Дослідження реального стану розвитку образної пам'яті старших дошкільників 2.2. Шляхи та оптимальні умови розвитку образної пам'яті дошкільників Висновки Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|