Формування знань про живу природу в учнів 3-го класу засобом інтерактивних вправ |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти використання інтерактивних методів навчання на уроках природознавства в 3-му класі 1.1. Науково-теоретичні підходи до використання інтерактивних методів навчання у початковій школі 1.2. Сутність та зміст інтерактивних методів навчання 1.3. Педагогічні умови використання інтерактивних методів навчання як засобу формування в учнів знань про живу природу Висновки до першого розділу Розділ ІІ. Педагогічні умови та методика формування в учнів знань про живу природу засобами інтерактивних методів навчання 2.1. Стан процесу формування в учнів знань про живу природу в практиці роботи закладів середньої освіти 2.2. Експериментальна методика використання інтерактивних методів навчання в процесі формування знань про живу природу 2.3. Аналіз результативності експериментальної роботи Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 58 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |