Сюжетно-рольові ігри як засіб розвитку мовлення молодших школярів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВИХ ІГОР 1.1. Проблема розвитку мовлення молодших школярів у наукових дослідженнях 1.2. Педагогічні умови розвитку мовлення молодших школярів засобами сюжетно-рольових ігор 1.3. Шляхи розвитку мовлення молодших школярів засобами сюжетно-рольових ігор Висновок до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВИХ ІГОР 2.1. Перебіг констатувального етапу дослідження та його результати 2.2. Зміст формувального етапу дослідження ефективності розвитку мовлення молодших школярів засобами сюжетно-рольових ігор 2.3. Узагальнення результатів дослідження Висновок до розділу 2 ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 49 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |