Розвиток у дітей інтересу до читання засобом освітніх веб-квестів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ ЗАСОБОМ ОСВІТНІХ ВЕБ-КВЕСТІВ 1.1. Наукові підходи до проблеми сутності читацької діяльності в початковій школі 1.2. Психолого-педагогічні засади формування читацьких інтересів у учнів молодшого шкільного віку 1.3. Створення та застосування веб-квестів на уроках читання як ефективна умова формування читацьких інтересів учнів Висновок до першого розділу РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ ЗАСОБОМ ОСВІТНІХ ВЕБ-КВЕСТІВ 2.1. Стан сформованості читацьких інтересів учнів молодшого шкільного віку 2.2. Методична система формування читацьких інтересів молодших школярів засобом навчальних веб-квестів 2.3. Діагностика результативності запропонованої методики Висновок до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |