Особливості стимулювання пізнавальної активності старших дошкільників в умовах мультисенсорного підходу |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку 1.2. Пізнавальний інтерес як рушійна складова пізнавальної активності 1.3. Особливості використання технології мультисенсорного підходу в роботі з дітьми Висновки до 1 розділу РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИСЕНСОРНОГО ПІДХОДУ В СТИМУЛЮВАННІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Емпіричне дослідження рівня розвитку пізнавальної активності дітей шостого року життя 2.2. Розробка та впровадження системи занять по стимулюванню пізнавальної активності в умовах мультисенсорного підходу 2.3. Перевірка ефективності створених психолого-педагогічних умов розвитку пізнавальної активності старших дошкільників Висновки до 2 розділу РЕКОМЕНДАЦІЇ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 47 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |